sobota, 5 listopada 2011

buty oraz nocni wyjadacze slodyczy

Nie lubie amerykanskich butow dla dzieci. Moze mam jakas fobie, nie wiem.
W Ameryce rzeczy dla dzieci musza byc tanie, bo dzieci szybko rosna, wiec nie oplaca sie (niby) kupowac rzeczy drogich. Niestety tak to juz jest, ze jak cos jest tanie, to jednoczesnie tez bywa kiepskiej jakosci. Popularne tu sneakersy sa najczesciej plastikowe, latem dzieci biegaja we flip-flopach (polskie japonki) albo crocsach. Kupuje wiec dla swoich dzieci buty pewnej ulubionej przeze mnie (i dzieci) polskiej firmy. Wyszukuje na stronie, zamawiam na adres mojej polskiej przyjaciolki i ta przyjaciolka po otrzymaniu wysyla do mnie, bowiem Ulubiona Firma nie wysyla za ocean, niestety.
Tydzien temu postanowilam zamowic dla swoich dzieci buty na zime, bo w grudniu przydaloby im sie cos grubszego na nogach niz tylko sandaly i skarpetki. Wybralam, zamowilam, zaplacilam.
Po tygodniu otrzymuje uprzejmy e-mail od Ulubionej Firmy, ze bardzo dziekuja za zamowienie, ale buty zostana wylane po uiszczeniu zaplaty. Sprawdzam. Faktycznie, z konta nie zeszla oplata. Ponowilam manipulacje karta. 
Na te chwile moje/dzieci buty zostaly oplacone dwukrotnie. Tak przynajmniej mowi  strona mojego banku. A dwa dni temu nie byly oplacone wcale, to tez informacja ze strony banku... Dzwonie do banku. Mila pani informuje, ze dobrze byloby zadzwonic do sprzedawcy w Polsce. U mnie jest sobota wieczor, w Polsce wczesny niedzielny poranek, z cala pewnoscia do Ulubionej Firmy sie nie dodzwonie. Pani z banku radzi wiec, zeby zadzwonic w niedziele o 8mej rano czasu wschodniego pod podany przez nia numer. Nastawiam wiec budzik na 5ta rano, bo miedzy mna a wschodnim wybrzezem sa 3 godziny roznicy. I w niedziele, bladym switem bede odzyskiwac kase. Akcja"buty" trwa.
Mam tylko nadzieje, ze oplacilam je dwukrotnie, a nie np. dziesieciokrotnie...

***

Jedna z moich znajomych na scianie w twarzoksiazce zamiescila video-reakcje dzieci na informacje, o tym, ze rodzice zjedli im w nocy wszystkie halloweenowe slodycze. Reakcja ostatniego rodzenstwa jest swietna!



2 komentarze: