poniedziałek, 16 stycznia 2012

wypadek

Nawet w raju zdarzaja sie wypadki. Fala popchnela mnie mocno, a ja chcac sie wyratowac podparlam sie lewa reka trafiajac na skale. Zlamalam lewa reke w nadgarstku. Ciesze sie, ze reke, a nie noge. I ze lewa a nie prawa. Ze na plazy byli dobrzy ludzie, ktorzy zebrali moje rzeczy, dzieci i odprowadzili nas do domu. Ze pewna pani zostala z chlopcami a Bobby, ktory sie jakims cudem znalazl chwile po nas w domu, zawiozl mnie na ER. Maz oczywiscie pozostawal poza zasiegiem, wiec zyl w blogiej nieswiadomosci zmian, ktore zaszly w naszym zyciu na najblizsze 8-12 tygodni.
Panowie ugotowali obiad. Ja powoli odkrywam ile rzeczy mozna robic tylko jedna reka. 
Ponizej zdjecia sprzed wypadku. Ide spac. Milego i bezwypadkowego dnia dla wszystkich!








12 komentarzy:

  1. serdecznie współczuję.
    musiało zaboleć. :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczko, zobaczysz jak faceci sobie będą świetnie radzić ;-).
    Okupione to będzie szorowaniem wszystkich powierzchni płaskich, ale co tam.....doświadczenie bezcenne.
    Jak ty mnie poszczułaś tą plażą, oceanem, brakiem sąsiadów w promieniu 2 metrów. Bosko!!!!
    elw

    OdpowiedzUsuń
  3. Tabaka: nadal boli, niestety;
    elw: panowie musza sobie radzic i jeszcze mi pomagac (Starsy pomogl mi wczoraj wdziac stosowne okrycie cobym w samym stroju kapielowym nie udala sie na ER)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, wspolczuje
    ale wiesz, moze teraz zaczna sie dla Ciebie prawdziwe wakacje?
    jakie masz unieruchomienie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, zebys wiedziala. Siedze sobie na plazy na lezaczku z ksiazka. Maz zabral gdzies malpiatki i naprawde nie chce wiedziec dokad. Ludzie na plazy pomagaja mi rozlozyc lezaczek oraz nakladaja na prawa reke sunblock, bo duzo rzeczy moge zrobic bez lewej reki, ale nie sobie posmarowac prawa

    OdpowiedzUsuń
  6. unieruchomienie mam tymczasowe: jakas szyna, w piatek mam wizyte u swojego lekarza w tucson i wtedy byc moze gips

    OdpowiedzUsuń
  7. Ingrid - nic się nie dzieje przypadkowo. Myślę, że chwalić ten wypadek będziesz po wieki bo zmieni on Twoją rodzinę diametralnie. Mężczyżni zmuszeni sytuacją nauczą się robić wiele rzeczy sami. Zobaczysz, będziesz wspominała skałę pozytywnie - tym bardziej,że blogować ciągle możesz! ;-)
    (P.S. Czy znasz może Kamila i Gosię z Phoenix ?)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam!
    znalam kiedys Sylwie i Jarka, ale najpierw sie wyniesli do Malezji a potem do Wawy i tam juz osiedli :)
    a panowie sie wdrazaja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że duuuużo odpoczywasz, i tylko z kanapy kontrolujesz sytuację ;-)))-wiem nierealne, ale może jednak...znajdziesz chwilę na krótki wpis kontrolny.
    elw

    OdpowiedzUsuń
  10. Już poskładana po domowemu?

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie, dzisiaj ide do ortopedy gdzie zaloza mi gips

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:))) mam nadzieje, ze fachowe oko pana ortopedy zakwalifikowało Twoje złamanie do tych blahych i niegroźnych:))) no , najwyzej masz leciutki gips w twarzowym kolorze! serdeczności przesylam!

      Usuń