wtorek, 2 sierpnia 2011

ogloszenia rozne

Ogloszenie nr 1
Dwa tygodnie temu wspolnie, cala rodzina nabylismy zmywarke. Dzisiaj przyjechala razem z panem, ktory zabral stara i podlaczyl nowa. Teraz wlasnie sobie bardzo cichutko pomrukuje, a w moich uszach to mruczando brzmi jak najpiekniesza muzyka.
Wszyscy, ktorzy czytali post pt. zmywarka, wiedza dlaczego.
To nic, ze zamowilismy zmywarke z takim samym uchwytem jaki ma piekarnik, a przyjechala z innym. To nic, ze pan nie wie dlaczego, ani co z tym fantem zrobic. To nic, naprawde drobiazg. Wazne, ze jest. I ze zmywa.

Ogloszenie nr 2
W czwartek cala rodzina udajemy sie do raju. Na dwa tygodnie. Maz bedzie jak zawsze pracowac, a Starszy, Mlodszy i ja wypoczywac (w oczach Meza tez jak zawsze). Nie wiem natomiast czy w raju beda mieli necik. Rok temu byly z tym drobne problemy. Gdybym wiec zamilkla, to tylko na dwa tygodnie. Potem sie odezwe. I zdam relacje z raju.

6 komentarzy:

  1. Życzę Wam wspaniałego wypoczynku!Ingrid, przesadzasz troszkę z tą nieustanną praca męża, czy to naprawdę tak wygląda? Niech sie facet opamięta, bo mu ktoś taką piękna żonę sprzed nosa sprzątnie:)))no i co za niesprawiedliwość- że niby Ty ciągle wypoczywasz ! a zdradzisz , gdzie ten RAJ?ja właśnie wróciłam z krótkiego wypadu do Pragi, którą uwielbiam, a jutro mąż odwiezie mnie do SPA w Kołobrzegu.No, on tez pracuje więcej niż ja, ( ja w szkole, więc mam wakacje), ale dojedzie na długi weekend (12-15 sierpnia) i razem wrócimy. Pozdrawiam bardzo ciepło! Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. tabaka:)) ktoś musi pracować, żeby lenić mógł się... ktoś ! Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu bardzo dziekuje za zyczenia. Wypoczniemy, kazdy na swoj sposob. Dzieci spakowaly sie juz miesiac temu, bo kochaja to miejsce i nie moga sie doczekac. Raj jest na Hawajach, a Maz ma tam projekt i jedzie zrobic swoje roboty w terenie: pobrac probki, porobic pomiary. Bedzie tam naprawde ciezko pracowac, w duzej mierze fizycznie, po 12-14 godzin na dobe. Wiem, bo to juz nasz 4 wspolny wyjazd tam. Ale to kocha. Ta parca to jego pierwsza milosc, wielkie hobby. Jedziemy wiec przy okazji jego pracy.
    Tobie zycze milych wakacji i duzo slonca, bo slyszalam, ze w tym roku w Polsce troche go brakuje.
    A Tobie Tabaka zycze, zebys kiedys miala swoje wymarzone wakacje w ladnym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hawaje... no nie
    teraz to mi dopiero gula rośnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. niech Ci nie rosnie :)
    moj Starszy z wielka tesknota wspomina plywanie kajakiem po jeziorze w Borach Tucholskich
    kazdy ma swoje tesknoty i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń